Construiește-ți imperiul de comerț electronic cu tehnologie de marketing din clasă.
Industria comerțului electronic a crescut rapid în ultimul deceniu și continuă să crească. Noile platforme și tehnologii fac mai ușor ca niciodată pentru consumatori să găsească și să cumpere produsele dorite online.
În timp ce comerțul electronic este, fără îndoială, o industrie globală în creștere, este și una extrem de competitivă. Nou-veniții care speră să creeze o vitrină digitală cu mare conversie trebuie să se asigure că site-ul lor îndeplinește așteptările clienților.
Mărcile majore de retail cheltuiesc zeci de mii de dolari pentru a-și optimiza site-urile de comerț electronic pentru a îmbunătăți vânzările și a reduce costul de achiziție a clienților.
Dar asta nu înseamnă că trebuie să cheltuiești zeci de mii de dolari pentru a face același lucru. Datorită tehnologiilor noi și intuitive de comerț electronic, vă puteți construi, configura și optimiza site-ul web cu mult mai puțin.
Am identificat cateva moduri în care proprietarii de site-uri web ecommerce de astăzi se pot poziționa pentru a deveni povești de succes.
Generator de site-uri web compatibil cu WooCommerce
Alegerea unei platforme de comerț electronic este una dintre primele și cele mai importante decizii pe care va trebui să le iei. Există multe opțiuni pe piață – probabil că ați auzit deja de OpenCart, PrestaSho, Shopify, Magento, WooCommerce,… .
Vă vom recomanda să începeți mai întâi cu WooCommerce și apoi să vă construiți site-ul web în jurul acestuia.
Raționamentul din spatele acestui lucru este simplu. WooCommerce este conceput pentru WordPress. Cu peste 60% din cota de piață, WordPress este cel mai popular și mai flexibil sistem de gestionare a conținutului.
Succesul magazinului tău de comerț electronic depinde de capacitățile tale de marketing digital și există puține platforme de marketing digital mai versatile sau mai puternice decât WordPress.
WooCommerce este un plugin gratuit open-source pentru WordPress. Este o platformă extrem de personalizabilă pentru integrarea funcționalității de comerț electronic cu WordPress.
Pentru a profita la maxim va trebui să utilizați un generator de site-uri web compatibil cu WooCommerce. Acest lucru vă va permite să creați rapid și ieftin un site web profesional capabil să vă promoveze produsele și să conducă trafic către magazinul dvs.
Elementor este un exemplu excelent de constructor de site-uri WooCommerce conceput pentru comerțul electronic. Interfața sa simplă de tip drag-and-drop facilitează pentru utilizatorii netehnici să creeze pagini de destinație îmbunătățite care sporesc conversiile. Conține o gamă largă de instrumente concepute pentru a ajuta creatorii să își gestioneze și să-și optimizeze conținutul.
De exemplu, mulți creatori de site-uri permit utilizatorilor să creeze rapid pagini noi folosind șabloane. Elementor duce lucrurile cu un pas mai departe, permițând utilizatorilor să creeze rapid site-uri web întregi – cu funcționalitate backend completă inclusă – folosind kiturile complete pentru site.
Configurarea și personalizarea unui kit complet de site durează câteva minute, astfel încât să puteți publica imediat site-uri web proiectate profesional, fără a scrie o singură linie de cod.
Procesul de plată
Procesul de checkout a evoluat semnificativ în ultimii ani. Specialiștii în marketing au descoperit că pentru fiecare clic in plus pe care un client trebuie să îl facă pentru a finaliza o comandă, un procent dintre clienți abandonează comanda complet. Numărul comenzilor abandonate poate ajunge până la 20%, potrivit unor experți.
Experiența modernă de plată prin comerț electronic se referă la reducerea clicurilor, a formularelor și a altor distrageri. Dacă clienții tăi trebuie să completeze adresa, informațiile de contact și alte duzini de câmpuri de formular doar pentru a face o comandă, poți fi sigur că unii dintre ei renunță la jumătatea procesului, pentru a nu se mai întoarce niciodată.
Din fericire, proprietarii de site-uri de comerț electronic pot instala acum module care reduc volumul de muncă pe care clienții trebuie să o efectueze atunci când finalizează comenzile. De exemplu, puteți seta site-ul dvs. web să identifice automat judetul utilizatorilor folosind adresa lor IP. Acesta este un câmp mai puțin pe care trebuie să îl completeze în etapa de finalizare a comenzii – și contează.
O comandă adevărată cu un singur clic este posibilă dacă creați un site de membru care reține datele utilizatorilor și îi păstrează conectat.
Cu toate acestea, multe site-uri de comerț electronic fac greșeli în procesul de finalizare a comenzii. Unele dintre cele mai frecvente greșeli includ:
Solicitarea cumpărătorilor să se înregistreze înainte de finalizarea comenzii. Înregistrarea este o sursă majoră de stres în experiența utilizatorului. Amânați înregistrarea până după finalizarea comenzii.
Am uitat să captezi datele formularului în memoria cache a site-ului web. Majoritatea oamenilor folosesc butonul înapoi al browserului pentru a anula greșelile. Dacă site-ul dvs. web nu își salvează datele în cache, apăsarea butonului înapoi îi va forța să înceapă din nou întregul proces.
Nu se integrează completarea automată. Accelerați procesul de finalizare a comenzii și reduceți erorile de introducere folosind o soluție de completare automată care poate completa datele de adresă pentru clienți. Aceste sisteme validează și datele primite, reducând frecvența erorilor de expediere și a altor probleme. Datele cardului de credit ar trebui să fie întotdeauna ultimele. Cumpărătorii din comerțul electronic vor fi mai înclinați să-și partajeze datele cardului de credit după ce au finalizat toți ceilalți pași ai procesului de finalizare a comenzii.
Securizează eficient datele clienților
Securitatea cibernetică este un domeniu în care mediul de comerț electronic de astăzi diferă dramatic de anii precedenți. Criminalitatea cibernetică și frauda digitală au crescut de la începutul pandemiei, reprezentând un risc real pentru proprietarii de site-uri de comerț electronic și clienții acestora.
În timp ce atacurile cibernetice care fac titluri se concentrează de obicei asupra întreprinderilor majore și agențiilor guvernamentale, întreprinderile mici și comerțul electronic cu amănuntul sunt, de asemenea, ținte. Întreprinderile mici și mijlocii reprezintă ținte ușoare pentru actorii de amenințări ai criminalității cibernetice care valorifică lipsa de expertiză în securitate la nivel de întreprindere a întreprinderilor mai mici.
Dar, deși micii comercianți cu amănuntul s-ar putea să nu aibă acces la expertiza lor, aceștia valorifica resursele de securitate la nivel de hosting. Obtati pentru servicii de hosting de care ofera securitate la nicvel de server/
Integrarea securității cibernetice în magazinul dvs. de comerț electronic este o necesitate pentru a face afaceri cu succes în 2024.
Este posibil să nu puteți împiedica fiecare e-mail rău intenționat să intre în căsuța dvs. de e-mail (sau a clienților), dar aveti pași valoroși pentru a preveni daune catastrofale.
Într-o notă similară, merită să adoptați o abordare orientată spre securitate a permisiunilor site-ului web și a accesului terților.
Perfecționează arta vânzării
Upselling este procesul de convingere a unui client să cumpere un articol cu preț mai mare în locul articolului pe care intenționează să îl cumpere. Deoarece produsele cu prețuri mai mari au de obicei marje mai mari, acest lucru duce la profituri mai mari pentru vânzători.
Multe mărci de comerț electronic sunt reticente în a pune accentul pe oportunitățile de upselling, deoarece se simt prea lacomi sau prea vânzători. Este cu siguranță adevărat că multe exemple de upselling sunt exact asta – și adesea rănesc reputația mărcii mai mult decât ajută.
Cu toate acestea, există modalități de a vinde în plus fără a vă afecta imaginea mărcii. De fapt, upselling de succes poate ajuta la stabilirea magazinului dvs. ca un brand care satisface nevoile clientelei high-end – trebuie doar să o faceți corect.
Upselling funcționează atunci când ați cheltuit deja timp și energie pregătindu-vă clienții pentru un upgrade. Acesta valorifică faptul că un client care este gata să cumpere un produs are mai multe șanse să fie receptiv la mesajele promoționale decât cineva care doar navighează.
Comparațiile sunt instrumentul ideal pentru îndeplinirea acestei sarcini. Dacă clientul dvs. cumpără un produs, puteți crește valoarea unui articol cu o valoare mai mare comparându-l cu produsul pentru care clientul și-a arătat deja interesul.
Subliniați caracteristicile care fac obiectul cu valoare mai mare mai dezirabil. Arătați-le clienților că vor obține o valoare mai bună plătind acum mai mult și primind un produs mai bun, mai durabil sau mai confortabil decât cel pe care l-au ales inițial. Dacă ați procedat corect, veți ajunge să vindeți mai multe articole la prețuri mai mari decât ați face altfel.
Popup-urile sunt unul dintre cele mai bune instrumente pe care le aveți la dispoziție pentru a face acest lucru. Cu configurația corectă, puteți programa pop-up-ul pentru a sublinia valoarea unui articol cu preț mai mare în momentul potrivit când clientul este pregătit să cumpere. Clienții vor vedea imediat că este disponibilă o opțiune mai bună, iar un anumit procent dintre ei o vor adăuga în coșul lor și în finalizarea comenzii.
Cel mai bine, puteți face acest lucru într-un mod subtil. Nu aveți nevoie de mesaje de vânzări deschise pentru a înțelege ideea.
Asigurați-vă că adunați date de feedback cu privire la inițiativele pe care le lansați și că utilizați acele date pentru a vă rafina abordarea în continuare. Învățați din experiențele dvs. și faceți din povestea dvs. de comerț electronic una de succes.