Newsletter

Opinia clientilor

Cristian, Cluj Napoca

Nu au trecut nici 10 minute de cand am comandat si aveam comanda confirmata. A doua zi era in fata usii! Bestial! R..

R.F., Constanta

Pentru pretul platit merita. Si calculatorul si monitorul functioneaza foarte bine. Imi place ca are licenta Win 7 ..

M.P.F., Brasov

Am cumparat un Laptop HP ProBook 6550b - Intel Core i5 520M 2.4 Ghz- 8 GB DDR3, 250 GB HDD SATA arata impecabil si ..

Constantin R, Drobeta Turnu ...

Am comandat un server HP si a doua zi desi era weekend a si sosit Sa nu mai zic de calitate cand a sosit arata ca s..

Intrebari frecvente

1. Care este procedura de livrare?

Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Produsele ajung oriunde in Romania in 24 de ore, respectiv in maxim 48 de ore in regiunile Moldova si Dobrogea.

Dupa expedierea produselor, primesti un email in care esti informat despre livrarea produselor, numarul de identificare al coletului si numele curierului cu care a fost trimis. Cu aceste informatii poti accesa in orice moment website-ul curierului si sa obtii informatii despre stadiul livrarii. 

2. Sistemul de plata

a. Care este procedura in cazul platilor ramburs?

In cazul comenzilor cu plata ramburs, livrarea decurge din momentul confirmarii telefonice, iar plata se efectueaza in momentul receptionarii produsului.

b. Care este procedura in cazul platilor prin virament bancar?

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in cont a platii contravalorii facturii proforme. Iti expediem apoi coletul la adresa indicata in comanda.

c. Plata online

Acceptam urmatoarele carduri bancare: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Foloseste plata prin card bancar si comanda ta va fi procesata imediat. In plus, nu ai niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Romleas foloseste serviciile Netopia mobilPay (https://www.mobilpay.ro) 
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi numarul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si codul CVC (cele trei cifre de pe spatele cardului).

Toate datele preluate pe acest website sunt preluate pe servere securizate si sunt gestionate conform Legii nr. 677 din 2001. Nici o alta companie sau persoana nu va avea acces la aceste date.

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Acceseaza Verified by Visa si MasterCard SecureCode pentru detalii complete legate de sistemul 3D Secure.


d. Plata in sistem Paypal

Se procedeaza ca orice tranzactie standard Paypal - adresa pentru plata fiiind romleas@gmail.com monedele tranzactionabile fiind Euro sau USD. Pentru a efectua o plata va rugam comunicati in prealabil telefonic (nr. telefon +40756-439.365) in vederea stabilirii cu exactitate a valorii de plata a comenzii inregistrate.


3. Care sunt costurile de transport atunci cand nu este gratuit?   

Daca transportul nu este gratuit, pretul este de 9 lei pentru primul kg si 0,7 pentru fiecare kg suplimentar. Majoritatea calculatoarelor nu depasesc 7 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 17 lei. Majoritatea laptopurilor nu depasesc 4 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 14 lei. Majoritatea monitoarelor TFT LCD nu depasesc 6 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 16 lei. 

Greutatea unui server difera de la un produs la altul, in medie:

  • Un server 1 U cantareste aproximativ 9 kg, costul de transport ridicandu-se la 17 lei.
  • Un server 2 U cantareste aproximativ 15 kg, costul de transport fiind de aproximativ 21 lei.

Cele mai multe componente cantaresc sub 1 kg, astfel pretul lor este de aproximativ 9 lei.

De mentionat ca noi nu facturam transportul contravaloarea acestuia fiind suportat de client la momentul receptionarii produselor achizitionate direct catre transportator, exceptie facand livrarile gratuite. Valorile exemplificate mai sus au caracter orientativ.

 

4. Exista o garantie de returnare?

Daca in 60 zile nu esti multumit de produsul achizitionat, ti-l schimbam pe loc. Costurile cu returnarea produsului sunt acoperite de client. O exceptie de la aceasta regula o reprezinta produsele care revin la Romleas datorita transportului, pentru acestea noi suportam integral costurile de transport.

5. Ce se intampla daca produsul nu ajunge in conditii optime la mine datorita transportului?

Pentru produsele care au suferit accidente in timpul livrarii, Romleas inlocuieste produsul si ofera transport gratuit.

6. Cum pot sa stiu daca se primeste ceva nou si vreau sa vad daca ma intereseaza fara sa caut zi de zi?

Este simplu aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail toate noutatile in mod automat cu linkurile direct in magazin

7. Ai o alta intrebare al carui raspuns nu-l regasesti mai sus?

Utilizeaza formularul de contact si in maxim 24 de ore vei fi contactat cu raspunsul potrivit intrebarii puse de tine.

<<Pune intrebarea aici>>


Romleas SRL © 2017

text_heading

Locația noastră

CIF RO 5277445
J05/766/1994
B-dul Stefan cel Mare nr. 126b, bl. AN60, ap. 23
410397, Oradea, Bihor, Romania
ING BANK ORADEA
RO37INGB0000999901432353

0756 439 365

Luni - Vineri 9:00 - 20:00
Sâmbătă - închis
Duminică - închis
Sărbători legale - închis

Viziteaza site-ul Romleas - totul pentru afacerea ta! pe ShopMania Vizitează-ne pe YMALL.ro - Let's evolve!