Transport & Returnare

Transportul este gratuit pentru comenzile de minim 500 lei + TVA. Dupa expedierea produselor vei primii pe email urmatoarele informatii:- numarul de identificare al coletului (AWB)- numele curierului cu care a fost trimis (produsele se transporta doar prin DPD sau Dragon Star) Poti accesa astfel in orice moment website-ul firmei de curierat pentru a urmari comanda in timp real.

Expediere in aceeasi zi

Comanda receptionata pana la ora 14:00 se expediaza in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in ziua urmatoare.

In localitatile din Romania unde exista sedii DPD, coletul ajunge in 24 de ore din momentul expedierii. Totusi, ca exceptie, in regiunile Moldova si Dobrogea coletul ajunge in maxim 48 de ore.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul Romleas a platii contravalorii facturii proforme.

Pentru produsele care se intorc in service in perioada de garantie datorita unor probleme legate de transport, costul returnarii este suportat de catre Romleas.

Expedierea produselor comandate si care nu se afla pe stoc la momentul procesarii comenzii

Sistemul de comanda in acest caz implica urmatorii pasi: trimiterea comenzii, acceptarea termenilor si conditiilor, plata avansului de 30% sau a sumei integrale dupa caz, efectuarea comenzii la furnizori pentru produsul / produsele si componentele comandate. Dupa receptia componentelor, toate componentele sunt testate, produsul / produsele sunt asamblate, produsele se retesteaza ca ansambul in final, dupa caz se instaleaza sistemul de operare. Livrarea produselor poate dura intre minim 14 zile si maxim 3 luni de la momentul efectuarii platii.

 

Mod de ambalare:

 

(aici)

 

In partea stanga din josul paginii se regaseste aplicatia  “CAUTA”. (cadran rosu din imaginea de mai sus). Aceasta contine doua casute:   

  • Cauta dupa AWB   
  • Cauta dupa factura.

Introducand numarul AWB care ti-a fost comunicat prin email de Romleas, poti sa verifici daca coletul tau a fost sau nu expediat.Romleas a negociat pentru tine costurile legate de transport si iti ofera oportunitati de gratuitate. 

 

Returnare:

Companiile, persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale, in considerarea avantajelor dobandite in calitate de clienti Romleas (produse achizitionate in sistem discount, transport gratuit, discounturi mari de 35%-60% fata de un produs nou, livrare rapida cu prioritate, super garantie), este posibila doar inlocuirea produselor care nu corespund cerintelor si care au fost returnate catre Romleas, insa nu este posibila si returnarea de catre Romleas a sumelor de bani platite de catre acestia. Termenul de returnare este de 60 de zile si decurge de la data facturii fiscale.

Returnarea produsului se va efectua pe cheltuiala clientului.

Marfa returnata trebuie sa fie completa, neafectata fizic sau cosmetic, insotita de factura originala.

O exceptie de la aceasta regula o reprezinta produsele care sunt returnate din cauze legate de transport. Pentru acestea Romleas ofera transport GRATUIT si inlocuirea produsului doar daca s-a completat un proces verbal cu agentul de la curier in momentul preluarii coletului sau daca s-a specificat pe awb la observatii faptul ca amabalajul este deteriorat.

 

Privind dreptul de unilateral al consumatorului * valabil pentru persoanele fizice. Art 4 al.C din OG 34/2014: "Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice prin ce metoda doreste comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Puteti accesa un model de formular de retragere aici.

Persoanele juridice nu au posibilitatea de retragere unilaterala din contract.

 

Cele mai frecvente intrebari

  1. Care este procedura de livrare? Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat DPD. Produsele ajung oriunde in Romania in 24 de ore, respectiv in maxim 48 de ore in regiunile Moldova si Dobrogea.Dupa expedierea produselor, primesti un email in care esti informat despre livrarea produselor, numarul de identificare al coletului si numele curierului cu care a fost trimis. Cu aceste informatii poti accesa in orice moment website-ul curierului si sa obtii informatii despre stadiul livrarii. 
  2. Care este procedura in cazul platilor ramburs? In cazul comenzilor cu plata ramburs, livrarea decurge din momentul confirmarii telefonice, iar plata se efectueaza in momentul receptionarii produsului. 
  3. Care este procedura in cazul platilor prin virament bancar? In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul Romleas a platii contravalorii facturii proforme. Iti expediem apoi coletul la adresa indicata in comanda. 
  4. Care sunt costurile de transport atunci cand nu este gratuit? In general toate calculatoarele depasesc 500 Lei + TVA si beneficiaza de transport gratuit. Daca transportul nu este gratuit, pretul este de 7 lei pentru primul kg si 0,7 pentru fiecare kg suplimentar. Majoritatea calculatoarelor nu depasesc 7 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 17 lei. Majoritatea laptopurilor nu depasesc 4 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 14 lei. Majoritatea monitoarelor TFT LCD nu depasesc 6 kg, pretul transportului fiind de aproximativ 16 lei. 

 

* pentru localitatile care nu se afla nu reteaua DPD sau Dragon Star s-a negociat un cost fix. Intreaba consultantul.Greutatea unui server difera de la un produs la altul, in medie:   

  • Un server 1 U cantareste aproximativ 9 kg, costul de transport ridicandu-se la 17 lei.   
  • Un server 2 U cantareste aproximativ 15 kg, costul de transport fiind de aproximativ 21 lei.

 

Cele mai multe componente cantaresc sub 1 kg, astfel pretul lor este de aproximativ 9 lei.

Pentru produsele care au suferit accidente in timpul livrarii, Romleas inlocuieste produsul si ofera transport gratuit.